К началу страницы

Набор в рейд

Exodus 18-21 мск  вакансии  • прогресс

Поддержи проект!

Нужна ваша помощь с оплатой хостинга, собрано -8751.90 руб. (на 26.08.21). QIWI +380990227940, ЯД 41001409226862, WM R413161910676 ( отчет)

Изменения

Перейти к: навигация, поиск

Шпионаж для колдайнов

678 байт добавлено, 17:55, 31 мая 2011
Нет описания правки
*Если при выполнении задания вас заметили или вы убили "неправильного" моба, не удаляйте миссию! Проблема в том, что повторно задание выполнить практически невозможно - вы попадете в ту же версию зоны, где были при первом выполнении, и скорее всего там уже не будет нужных мобов или вы не сможете выполнить нужные действия. Просто завершите текущую миссию за меньшую награду и пропробуйте избежать ошибок в следующий раз.
Distractions==Вредительство==While performing your espionage you may be required to provide some distractions during your mission*При выполнении миссий от вас может потребоваться выполнить несколько вредоносных действий. The quest В задании Treasure of the Kromzek absolutely relies on distractions from the very first part and вам придется сделать все возможные гадости, а в квесте Spies Among Them requires one distraction during it- однуThere are three total distractions that can be performed in this zone: knocking a weapon over*Всего в локации возможно три типа гадостей - уронить оружие, exploding a keg of coldain spirits and blowing on a warning hornподорвать бочку с колдайнским спиртом и подудеть в рог тревоги. If you are not yet familiar with this zone we strongly suggest looking over our zone layout and map section**Бочонок спиртаWe will go over the distractions as if you are running the Treasure of the Kromzek mission: Obtaining the Keg of Coldain SpiritsWe strongly suggest doing this part first as the next distraction will add two additional wandering mobs to the Brew HouseРекомендуется выполнять эту часть сначала, так как две следующие гадости привлекут пару дополнительных мобов в винокурню.Get to the back hall connecting the Storeroom and the Brew House***Проберитесь в задний коридор, соединяющий кладовую с винокурней. While the wanderer is heading toward the barПока ходок направляется к бару, прижмитесь к стене и бегите сначала на запад, hug the wall and run first westзатем на юг, then south. You should now be in the southwest cornerчтобы оказаться в юго-западном углу помещения.Walk east along the ledge of the wall and just beyond the keg there will be 3 kegs of coldain spirits***Идите на восток вдоль стены и сразу за бочкой будут стоять три бочонка колдайнского спирта. You can pick up the front keg, which we safely grabbed at Забирайте ближайший в точке {{Loc|-682, |120, |580 Copy .}}The keg is an object you move around, as if it were a house item***Бочонки - это перемещаемые объекты (аналогично предметам обстановки в доме). Go back the way you crossed the Brew House to the back hallway and set it down in there for nowДонесите бочонок до коридора и пока оставьте там.Knocking a Weapon Over**ОружиеYou're in that back hall by the Brew House still***Из коридора, откуда начинался набег на винокурню, right? Good. The weapon rack in question is just south of this hallwayотправляйтесь на юг.When the wanderer is over by the entryway***Дождитесь, когда ходок будет у дальнего входа, run in front of the rack пробегитесь перед стойкой (but not too close to the barkeepтолько не слишком близко от бармена) and click a green sparkle at и щелкните зеленую искру в точке {{Loc|-709, | 118, | 497 Copy .}}RUN BACK TO THE HALLWAY QUICKLY***Срочно сматывайтесь обратно!!! The two Vigilis that were guarding the Weapons Room will rush inside the Brew House and remain there as wanderersДва охранника из оружейной прибегут в винокурню и останутся там бродить до конца миссии. Зато оружейная будет свободна.. The Weapons Room will now be safe to reach when you are ready to head there.Exploding the Keg of Coldain Spirits**Подрыв бочонка. Grab your keg of coldain spirits that you should have placed in the back hallway and go back out to the Grand Hall through the Storeroom***Подхватите свой бочонок спирта и возвращайтесь в Большой Зал через кладовую. Straight across the hall is the ArmoryПрямо напротив находится комната с доспехами. Head in with your spiritsТопайте туда со спиртом, только сначала из-за угла убедитесь, but look around the corner for the wanderer before walking in as he walks right into the entrywayчто на пути нет ходоков.Hug the wall and head north ***Прижмитесь к стене и двигайтесь на север (do NOT 'touch' the weapon rack you have to pass by hereне трогайте стойки с оружием по дороге!). Дойдите до угла и оттуда пробегите примерно половину пути на запад. Посмотрев на юг, вы увидите сковородку с тлеющими углями, then at the corner run about halfway up the wall to the west. If you look south you should see a pan of burning coals with a green outline of a keg above itкоторая подсвечивается зеленым.Go to the pan ( ***Доберитесь до сковородки {{Loc|-466, | 118, | 298 ) Copy and place the keg on the ground near it}} и поставьте бочонок рядом. RUN BACK NORTH TO THE WALL QUICKLY!Сразу же бегите обратно на север к стене!The keg explodes***Бочонок взорвется, killing the armorer убив бронника (and youну, if you failed to move out of the wayи вас заодно, если не убежите достаточно далеко). This lures in the two Vigilis that were guarding the front of the Trophy Room and they will remain in the Armory as wanderersИз-за инцидента припрутся два охранника из комнаты трофеев и станут бродить по комнате бронника. Зато комната трофеев будет свободна.. The Trophy Room will now be safe to reach.Blowing the Advanced Warning Horn**Рог тревогиInside the Trophy Room you can click on a horn at ***В комнате трофеев нужно щелкнуть по рогу в точке {{Loc|-460, |119, |402 Copy to receive an Advance Warning Horn in your inventory. This distraction is short term|}}, so don't use it until you are readyчтобы получить свой собственный рог.When you use this horn the giants in front of the War Room will run down either side of the Grand Hall and out to the top of the entrance stairs. The safest bet will be to use it while near the back of the Trophy or Weapons Room. Unlike the previous two distractions***Не нужно дуть в него сразу! Когда вы это сделаете, the giants will realize they were duped and go back to their postвеликаны, so be ready to be fast.Use the horn and wait until you see the giants move out of aggro rangeстоявшие у зала войны, then head immediately for the War Roomпобегут по обеим сторонам Большого Зала и далее наверх по лестнице.Do what you need to do in the War Room and get out as quickly as you can.If the giants are heading back to their post they'll say "Must have been a false alarm...". At that point you can reСамый безопасный вариант -blow on the horn and they usually will run back outдуть в рог, but if you do this too many times they could be stuck running up and down the Grand Hall for a whileкогда вы находитесь у комнаты трофеев или рядом с оружейной.That's all of the zone distractions! It may sound like a lotВ отличие от своих коллег, эти великаны более сообразительны и скоро вернутся на свои места, but after you've done them a couple of times they're like second natureтак что придется поторопитьсяRelated MobsNameds: Commander Harric in the center of the Grand Hall***Используйте рог и дождитесь, когда великаны убегут из радиуса агро.Supply Master Gawlmal in the northwestern corner of the Storeroom (under the loft)Срочно топайте в комнату войны.Armsman Hodran on the upper loft in the ArmoryСделайте там все, что необходимо, и выбирайтесь обратно.Chaplain Ansmund behind the lectern in the War Room. You'll need to perform the warning horn distraction to access him.Quartermaster Bertager pacing the center of the Barracks.Guards: a Kromzek vigilis x15One wanderer at the entrance of Iceshard Keep***Когда великаны соберутся бежать назад, вы получите сообщение "Похоже, это была ложная тревога".Two each stationary in front of the Trophy RoomЕсли в этот момент подуть в рог еще раз, Weapons Room and War Room. (6 total)One each wandering in the Storeroomто скорее всего, Brew House and Armory. (3 total)Five total sleeping in beds in the Barracks.Other: a Kromzek armorer in front of the forge at the Armoryкромзеки снова побегут к дальней точке.a Kromzek barkeep behind the bar in the Brew HouseТрюк можно повторять.

Навигация