Изменения

Вопросы к разработчикам 2009.04.06

593 байта убрано, 19:25, 6 мая 2009
Нет описания правки
*Q: Есть ли планы увеличить скорость набора ОД (очков достижений)? Например, изменить формулу расчета, увеличить коэффициент при переводе очков боевого опыта, либо ввести повторяемые задания с наградой в виде ОС (очков статуса).
The game has gone to great lengths to increase level speed as fast as practical to the point where even with casual play the level cap can be reached within Со временем в игре произошли значительные изменения по скорости увеличения уровня игроков, когда даже казуалы могут достичь капа за 2-4weeks4 недели. While the curve is adjusted ever more favorably whenever AP is addedСкорость набора ОД тоже изменилась, но игровых возможностей для набора ОД не добавилось, content to gain that AP does not increase in proportion and the push for the remaining AP is more chore than funчто превращает игру из удовольствия в механическую работу.The current system also negatively affects player behaviour;once I neared 140AP in Бывший продюсер Скотт Хартсман утверждал при появлении RoK'а, что игрокам не придется думать о достижении капа, I stopped doing quests because I knew I'd need the quest Axp to make the AP gain reasonable for the next expansionможно будет просто наслаждаться игрой.  Former producer Scott Hartsman stated at RoK launch that the fun part of the game was not having to worry about the grind and just playing. If that philosophy is still true then it should be applied to AP as wellЕсли философия осталась прежней, то она должна распостраняться и на ОД
*A: На самом деле, подобные изменения были сделаны перед установкой The Shadow Odyssey. Как выяснилось, особенно трудно было набивать ОД со 100 до 140, и мы немного облегчили ситуацию.
~*~*~*~*~
*Q: Since druids are healer/dps hybrids (traded good mt/group buffsУчитывая, debuffs and specialty heals that land after cleric and shaman healsчто друиды являются гибридным классом хилов\ДПС, and less protective armor for dps) where should a druids DPS potentional be (when DPSingкаким должен быть их ДПС по сравнению с чистыми не-ДПС классами, not healing) in relation to the pure non dps classes like plate tanksкак танки, non druid healersхилеры не-друиды, bards and chanters ideally if gear/skill were equalбарды при одинаковом уровне экипировкиAll healers heal relatively equally but from boxng (but not really doing anything but occasiaonal autoattacking a brigand, swashy, and now working a templer) on a second account, the buffs from clerics allows me to take on up to 3 yellow 3 up mobs and kill them usually unless a named is involved where with the other classes, 2 3 up yellow mobs would be a stretch sometimes. Templer is lvl 67 or 68 now. If I dont run shard instances, will probalby get her up closer to 72 in POA and then start RoK before raid tonight. This is pre ROK content while mentoring btw and the buffs are only app 1 since I can level them so fast that getting non dropped upgrades is a waste pre T-8 and i just got 8 pts in SA with lvl 50 crafted gear on the templer and maybe a low 60's treasured helm. My point being that the secondary side of cleric and shaman with buffs and debuffs should not be underestimated and for balance, the dps of a druid should be much higher. *A: Generally speakingВ целом не предполагалось, Priest classes are not supposed to be high on the pure damage scaleчто классы жрецов будут обладать значительным атакующим потенциалом. Their “DPS” is supposed to really come through healingИх доля - это лечение. Druid healing is more inefficient though so we are looking at ways to increase efficiency of heal over time spellsДруиды в качестве хилов получились слабее и мы рассматриваем возможность увеличить эффективность их лечащих заклинаний. Of course, that is something that we will talk about later in the yearОб этом мы будем говорить подробнее во второй половине года.
~*~*~*~*~