Изменения

Вопросы к разработчикам 2009.04.06

555 байт добавлено, 11:08, 6 мая 2009
Нет описания правки
~*~*~*~*~~
*Q: More and more scripted encounters are being deployed that involved a specific detrimental effect as a key role in executing the script successfullyВ игре появляется все больше противников, которые используют специфичные атаки, играющие ключевую роль в успешном исполнении скрипта. Is it possible to add a list of detrimental effects to dynamic data for the raidmember setВозможно ли добавить список специфичных атак в динамичные данные для каждого из членов рейда? Just like for personal detrimental effectsПо аналогии с персональными, but for each raid member? So we can make custom только для каждого из бегающих в группе. Это позволит сделать пользовательский интерфейс с мини-флагами для упомянутых спец атак по каждому члену рейда. Отличный пример - это нага из Гробницы Безумного Крестоносца. С помощью нового UI's that show mini flags for detrimentals on each raid member or UI's with specific flags for encounter significant detrimentalsможно было бы определить на кого наложено специфичное проклятье Знака Змеи, а у кого просто обычное проклятье. The naga in ToMC is a prime example where identifying who is cursed with mark of the serpent vs the other trivial curse would be significantly beneficial to be able to report this via game ui. Instead your pushing us to hard requirements of 3rd party applications to provide the same data that really should be readily available from the clientВместо того, чтобы подталкивать игроков к использованию сторонних программ, наверное, стоит сделать доступными необходимые данные в самой игре
*A: This is a lot of extra data to add for 24 people and could impact performance on raids quite a bit. We are being very careful about doing anything that would hurt performance, so at the moment we have no plans to add this information. These encounters are designed so that there is enough time for a player to communicate their detriment to the rest of the raid and still receive a cure in time.