Изменения

Чат с разработчиками 2008.12.11

1862 байта добавлено, 14:53, 15 декабря 2008
Нет описания правки
(A)Kaitheel: Мы очень надеемся на это, но пока слишком рано еще что-то обещать.
Diknak of Butcherblock: Уже упоминалось, что проект по It has been stated that the skeletal revamp project has been canceledреализации в игре собственного дизайна брони был закрыт. Since the goal of this project was to enable more flexibility with armor creation, are there any plans for an alternative to meet the same goalЕсть ли каки-то альтернативные планы? If soЕсли да, what is the expected timelineто когда они будут добавлены в игру?
Kirstie: The actual goal was the enable us to create wearables faster and the technology we wanted to use to do so failed to enable that resultНа самом деле целью проекта было дать возможность разработчикам создавать предметы экипировки быстрее, чем сейчас, и технология, которую мы попытались использовать, к сожалению не сработала. It was unfortunate that it was announced before it was priven to work. Now on the birght sideОчень жаль, что информация об этом была озвучена до того, the character team has now started devoting a larger percentage of their time to making more wearablesкак мы поняли что идея не реализуема. As far as a timelineС другой стороны, you will see these new wearables that we have made and will make trickle in through out the yearдизайнеры сейчас стали уделять больше времени разработке предметов экипировки.Fendy: Recently critical hits were for melee were changed to use the same system as spell casting, providing a boost for melee damage; especially for classes doing high CA damage, such as assassin'sВсе новые вещи будут вводиться в игру в течение года. Can they explain more about the effects of this change? Did the developers feel melee damage was lacking and in need of a boost?
AeralikFendy: This has actually been a longstanding bug that was difficult to findНедавно поменялась система расчета критичных ударов рукопашного боя по аналогии с системой кастования заклинаний, дающих увеличение повреждений, наносимых в рукопашном бою. Changes to the critical system brought it back to the forefront and the issue was resolved. It wasn't fixed because of balanceОсобенно это коснулось классов с высоким уровнем CA повреждений, it was fixed more to keep things consistent since melee attacks worked one way while combat arts worked another way.Varshik: Some of the easier TSO instances are a little roughнапример ассасинов. While I understand this expansion is supposed to be harderМожно ли узнать подробности изменений? Было ли у разработчиков ощущение, do you have any plans to tone them downчто для рукопашного боя необходимы дополнительные улучшения?
IlucideAeralik: Difficulty is something that we'll be continuing to monitor as time goes onЧестно говоря, это был давнишний баг, который было очень трудно найти. We continue to make tweaks based on feedbackИзменения в системе критичных ударов вынесли проблему на первый план и сейчас она решена. There probably won't be some huge patch to make them all easierИзменения внесли, but changes to make them more playable or approachable will happen as time goes on.Ilucide: Certainly thoughскорее, we want to keep a very good set of difficult group content available for group players who aren't interested in raiding, but still like to challenge themselves.SynterVenekor: Will the swashbuckler mythical concerns be addressed? The primary ones being that the hate transfer is a proc instead of constantне из-за баланса, and that the damage proc is the only scout weapon with a dot procа для того, the dot breaks swash mez and produces lower dps than a DD proc due to overwriting itselfчтобы система рукопашного и дистанционного боев работала аналогично.
AeralikVarshik: Некоторы из легких инстансов [[The Shadow Odyssey|TSO]] на самом деле довольно трудные. Я понимаю, что это было сделано специально для данного дополнения, но есть ли планы уменьшить сложность зон? Ilucide: Сложность, это аспект, за которым мы пристально следим, и продолжаем вносить небольшие изменения в зависимости от получаемой информации от игроков. Скорее всего, не будет какого-то большого патча, делающего все зоны TSO легче, но изменения для большей играбельности будут время от времени появляться. Ilucide: Помимо сказанного, хотел упомянуть, что мы решили оставить достаточно большое количество сложного группового контента, расчитанного на группы игроков предпочитающих трудные задания, но не рейды. SynterVenekor: Будут ли какие-нибудь изменения, касающиеся переноса ненависти у [[Категория: Головорез|головорезов]]? The swashbuckler primary ones being that the hate transfer is changing as part a proc instead of GU51 so constant, and that part of the epic will need damage proc is the only scout weapon with a dot proc, the dot breaks swash mez and produces lower dps than a DD proc due to changeoverwriting itself. We can evaluate the rest of it but there are no guarantees of any changes Aeralik: Передача ненависти головореза - это часть изменений, которые произойдут в LU51. Look for a description of the changes in the GU51 Test notes next month thoughОбратите внимание на список изменений при тестировании LU51 в следующем месяце. Anon: Will there be any holiday live event for Anashti SulБудет ли в игре событие, посвященное Анашти Сул? Somehow Easter seems appropriateПасха бы очень подошла по времени. Kaitheel: Интересная идея! Приход весны для Анашти и всего Норрата! гыг.... пока таких однозначных планов нет.
Kaitheel: That would be interesting indeed! It's springtime for Anashti, and Norrath! Hehehe... But no such plans have been set in stone at this time.
Feldon: A lot of people were very pleased with Haunted Mansion and are excited about the coming Frostfell dungeon which can be done easy or medium. It gave 2-3 player groups something to do. Do you plan to make any versions of the TSO dungeons that address the duo and trio crowd?