Информация о подклассе Гипнотизер
|
|
From the EverQuest II manual: Those who seek to dominate their foes, subjugating an enemy’s will
to their own, will find the Coercer to their liking. The Coercer serves a
party best behind the front lines. They can subdue multiple
opponents, send enemies fleeing in induced unbridled terror, and
even seize control of minds. A Coercer can also mentally augment
their allies, improving their abilities in combat. The Coercer wears
cloth armor and can use staves, wands, and daggers as weapons.
Эпическое оружие
See Also
Заклинания по категории
Первое умение каждой категории перечислены в таблице. Полная линейка развития каждого умения, на страничке умения.
Нанесение урона
|
Урон по одиночной цели
Encounter Damage
Урон в течение времени по одиночной цели
Encounter DoT
Single target Reactives
Encounter Reactives
Debuffs
Summon pets
|
|
Control and Power
|
Mesmerize
Charm
Root
- Single Target(5% break) + Daze(breakable): Hesitate (5)
Stun/Stifle
Fear
Hp to Power
Hate Control
- Reduce Hate vs Encounter/Teleport Encounter: Blink (15)
|
|
Utility
|
Group Buffs and Power
Single Target Buffs
Cure
Misc
|
|
Заклинания по тирам и уровням
Выбираемые Мастера II
Уровень 14 | Уровень 24 | Уровень 34 | Уровень 44 | Уровень 54 | Уровень 64 | Уровень 75 |
|
|
|
|
|
|
|
Подкатегории
В этой категории отображается 7 подкатегорий из имеющихся 7.