Человек (раса персонажей)

Материал из Энциклопедия EverQuest II
Перейти к: навигация, поиск
Описание при выборе расы персонажа в игре
Человек Мужчина
Человек Женщина
Информация о расе
Стартовые города: Freeport
Qeynos
Gorowyn
Scale Yard
Graystone Yard
Chrykori Village
Параметры
Сила: 20
Ловкость: 20
Выносливость: 20
Интеллект: 20
Мудрость: 20
Сопротивление
Стихии:
Магии: 3
Гибельному: 3

Overview

Three words best exemplify the strength of humans: diversity, ingenuity, and adaptability. No other race has as many beliefs and class options, few races match their ability to think creatively, and no race has proven to accept change as well as humanity. As an evolutionary offshoot of the barbarians, humans are generally more refined than their northern ancestors. Though they excel at no singular profession and have nothing extraordinary in the way of physical attributes, humans can fill virtually any role well, making up for their shortcomings with quick thinking.

The height of human power came at the end of the Age of Blood, when the mighty Combine Empire ruled over most of Norrath. Eventually the empire splintered, with most of its leaders carrying their internal conflicts to the moon of Luclin. Relics of the Combine Empire have long dotted the landscape of Norrath. A more intellectual subset of humans, the Erudites, long ago separated themselves from their less cerebral kin. Erudites have since experienced an evolution of their own.

Qeynos and Freeport stand as monuments to the design and culture of humans. Having survived the Age of Cataclysms relatively unscathed, it is humanity that now holds the greatest advantage.

Humans receive more total resistance points than other races but their eyes see only visible light, the normal way of seeing.

Human Traditions

Выберите одну из традиций каждые 10 ур. вплоть до 80го.
Название Эффект Длительность
Удар Бэйла Наносит цели некоторое повреждение повтор 30 сек
Портной +5% шанс успеха Портного Постоянно
Дипломатия Снижает внимательность врагов, не действует на эпические цели 20 сек, повтор 2 мин
Вариативность +5 ко всем первичным ремесленным навыкам Постоянно
Природная стойкость +общая защита против повреждений жаром и холодом Постоянно
Упорство +5 ВНС Постоянно
Жестокость +3% макс. здоровье Постоянно
Обработать раны +восстановление здоровья вне боя, + СИЛ 3 мин, повтор 10 мин
Родные трущобы Уменьшает время повторного использования "Зова" на 10 мин Постоянно
Разносторонность +7 рубящее, колющее, дробящее, дальнобойное,
Отражение, Забота, Защита, Разрушение
Постоянно
Врожденные способности
Название Эффект Длительность
Многие таланты Уменьшает время сбора на 0,5 сек Постоянно
Воля к жизни Призывает напиток прочтение 3 сек, повтор 10 сек
Описание при выборе расы персонажа в игре
Человек Мужчина
Человек Женщина
Информация о расе
Стартовые города: Freeport
Qeynos
Gorowyn
Scale Yard
Graystone Yard
Chrykori Village
Параметры
Сила: 20
Ловкость: 20
Выносливость: 20
Интеллект: 20
Мудрость: 20
Сопротивление
Стихии:
Магии: 3
Гибельному: 3

Overview

Three words best exemplify the strength of humans: diversity, ingenuity, and adaptability. No other race has as many beliefs and class options, few races match their ability to think creatively, and no race has proven to accept change as well as humanity. As an evolutionary offshoot of the barbarians, humans are generally more refined than their northern ancestors. Though they excel at no singular profession and have nothing extraordinary in the way of physical attributes, humans can fill virtually any role well, making up for their shortcomings with quick thinking.

The height of human power came at the end of the Age of Blood, when the mighty Combine Empire ruled over most of Norrath. Eventually the empire splintered, with most of its leaders carrying their internal conflicts to the moon of Luclin. Relics of the Combine Empire have long dotted the landscape of Norrath. A more intellectual subset of humans, the Erudites, long ago separated themselves from their less cerebral kin. Erudites have since experienced an evolution of their own.

Qeynos and Freeport stand as monuments to the design and culture of humans. Having survived the Age of Cataclysms relatively unscathed, it is humanity that now holds the greatest advantage.

Humans receive more total resistance points than other races but their eyes see only visible light, the normal way of seeing.

Human Traditions

Выберите одну из традиций каждые 10 ур. вплоть до 80го.
Название Эффект Длительность
Удар Бэйла Наносит цели некоторое повреждение повтор 30 сек
Портной +5% шанс успеха Портного Постоянно
Дипломатия Снижает внимательность врагов, не действует на эпические цели 20 сек, повтор 2 мин
Вариативность +5 ко всем первичным ремесленным навыкам Постоянно
Природная стойкость +общая защита против повреждений жаром и холодом Постоянно
Упорство +5 ВНС Постоянно
Жестокость +3% макс. здоровье Постоянно
Обработать раны +восстановление здоровья вне боя, + СИЛ 3 мин, повтор 10 мин
Родные трущобы Уменьшает время повторного использования "Зова" на 10 мин Постоянно
Разносторонность +7 рубящее, колющее, дробящее, дальнобойное,
Отражение, Забота, Защита, Разрушение
Постоянно
Врожденные способности
Название Эффект Длительность
Многие таланты Уменьшает время сбора на 0,5 сек Постоянно
Воля к жизни Призывает напиток прочтение 3 сек, повтор 10 сек