Полуэльф (раса персонажей) — различия между версиями

Материал из Энциклопедия EverQuest II
Перейти к: навигация, поиск
(Новая: {{CharacterRaceInformation| city = Freeport<br>Qeynos<br>Gorowyn<br>Kelethin | district = Scale Yard<br>Graystone Yard<br>Chrykori Village<br>[[The Nur...)
 
Строка 25: Строка 25:
 
{| border=1 style="background-color:#f5faff;;border:1px solid #a3bfb1"
 
{| border=1 style="background-color:#f5faff;;border:1px solid #a3bfb1"
 
|- style="background-color:#cee0f2"
 
|- style="background-color:#cee0f2"
! colspan=3 | Choose one of these every 10th level up to 80.
+
! colspan=3 | Выберите одну из традиций каждые 10 ур. вплоть до 80го.
 
|- style="background-color:#cee0f2"
 
|- style="background-color:#cee0f2"
! Name !! Effect || Duration
+
! Название !! Эффект || Длительность
 
|-
 
|-
|Ayr'Dal Adornment ||+5 Artificing skill (Jeweler) ||Permanent
+
|Украшения Эйр'Дал ||+5 ювелирное искусство ||Постоянно
 
|-
 
|-
|Elven Reflexes ||+5 Agility ||Permanent
+
|Эльфийские рефлексы ||+5 ЛОВ ||Постоянно
 
|-
 
|-
|Forest Navigation ||+5% Movement (out-of-combat) ||Permanent
+
|Лесные тропы ||+5% скорость передвижения вне боя ||Постоянно
 
|-
 
|-
|Gift of the Faydark ||+5% Fletching success (Woodworker) ||Permanent
+
|Дар Фейдарка||+5% успех Столяра ||Постоянно
 
|-
 
|-
|Hardiness ||+1.5% max Health & Power ||Permanent
+
|Стойкость ||+1.5% макс здоровье и энергия ||Постоянно
 
|-
 
|-
|Misfits Trickery ||Decrease Threat and -1 hate position ||Instant, Recast 5 min
+
|Неудачная уловка ||Снижает ненависть, -1 поз. приоритет ненависти ||Мгновенно, повтор 5 мин
 
|-
 
|-
|Mixed Knowledge ||+1% Combat Crit and +5 Parry/+1% Spell Crit and +5 Focus||Permanent
+
|Разносторонние знания ||+1% крит. удара и выстрела, +5 Парирование/+1% крит. повреждения заклинанием, +5 Фокус||Постоянно
 
|-
 
|-
|Piercing Stab ||Piercing DD, mit debuff ||1 min, Recast 1 min
+
|Удар ослабления ||Наносит повреждение, уменьшает режущее, дробящее и колющее цели||1 мин, повтор 1 мин
 
|-
 
|-
|Rebellious Spirit ||+Mitigation vs Magic damage ||Permanent
+
|Мятежный дух||+общая защита против повреждений магией ||Постоянно
 
|-
 
|-
|Tend Wounds ||Out-of-Combat Health Regen, +Str ||3 min, Recast 10 min
+
|Обработать раны||+восстановление здоровья вне боя, +СИЛ ||3 мин, повтор 10 мин
 
|- style="background-color:#cee0f2"
 
|- style="background-color:#cee0f2"
! colspan=3 | Innate Abilities
+
! colspan=3 | Врожденные способности
 
|- style="background-color:#cee0f2"
 
|- style="background-color:#cee0f2"
 +
! Название !! Эффект || Длительность
 
|-
 
|-
|Elven Heritage||1s reduction to gathering and foresting||Permanent
+
|Наследие эльфов||Уменьшает на 1 сек применение "Сбор" и "Рубка леса"||Постоянно
 
|-
 
|-
|Camouflage||Stealth||1 min, 3 min recast
+
|Камуфляж||Невидимость, -10% энергия каждые 3 сек||1 min, 3 min recast
 +
|-
 +
|Инфракрасное зрение||Способность инфракрасного зрения||2 часа
 
|}
 
|}

Версия 09:27, 7 июня 2008

Описание при выборе расы персонажа в игре
Полуэльф Мужчина
Полуэльф Женщина
Информация о расе
Стартовые города: Freeport
Qeynos
Gorowyn
Kelethin
Scale Yard
Graystone Yard
Chrykori Village
The Nursery
Параметры
Сила: 17
Ловкость: 25
Выносливость: 18
Интеллект: 21
Мудрость: 19
Сопротивление
Стихии:
Магии: 0
Гибельному: 3

Overview

Caught between cultures, half elves possess no heritage of their own and have long been forced to exist outside the boundaries of polite society. As such, they've been mostly content to live in the human cities or to embrace their woodland heritage and call the outdoors home. With the influx of refugees into the cities, half elves have come to feel displaced from the only way of life they knew. They have grown somewhat rebellious as a result and refer to themselves as Ayr'Dal, a term derived from the old elven word for "misfit." Though often used by dark elves and high elves as an insult, the half elves have embraced the word as a symbol of their unique place in the world.

High elves and dark elves view half elves with disdain, as they represent a taint upon the purity of their respective races. Wood elves are somewhat more accepting, and humans simply don't care one way or the other.

Half Elf Traditions

Выберите одну из традиций каждые 10 ур. вплоть до 80го.
Название Эффект Длительность
Украшения Эйр'Дал +5 ювелирное искусство Постоянно
Эльфийские рефлексы +5 ЛОВ Постоянно
Лесные тропы +5% скорость передвижения вне боя Постоянно
Дар Фейдарка +5% успех Столяра Постоянно
Стойкость +1.5% макс здоровье и энергия Постоянно
Неудачная уловка Снижает ненависть, -1 поз. приоритет ненависти Мгновенно, повтор 5 мин
Разносторонние знания +1% крит. удара и выстрела, +5 Парирование/+1% крит. повреждения заклинанием, +5 Фокус Постоянно
Удар ослабления Наносит повреждение, уменьшает режущее, дробящее и колющее цели 1 мин, повтор 1 мин
Мятежный дух +общая защита против повреждений магией Постоянно
Обработать раны +восстановление здоровья вне боя, +СИЛ 3 мин, повтор 10 мин
Врожденные способности
Название Эффект Длительность
Наследие эльфов Уменьшает на 1 сек применение "Сбор" и "Рубка леса" Постоянно
Камуфляж Невидимость, -10% энергия каждые 3 сек 1 min, 3 min recast
Инфракрасное зрение Способность инфракрасного зрения 2 часа
Описание при выборе расы персонажа в игре
Полуэльф Мужчина
Полуэльф Женщина
Информация о расе
Стартовые города: Freeport
Qeynos
Gorowyn
Kelethin
Scale Yard
Graystone Yard
Chrykori Village
The Nursery
Параметры
Сила: 17
Ловкость: 25
Выносливость: 18
Интеллект: 21
Мудрость: 19
Сопротивление
Стихии:
Магии: 0
Гибельному: 3

Overview

Caught between cultures, half elves possess no heritage of their own and have long been forced to exist outside the boundaries of polite society. As such, they've been mostly content to live in the human cities or to embrace their woodland heritage and call the outdoors home. With the influx of refugees into the cities, half elves have come to feel displaced from the only way of life they knew. They have grown somewhat rebellious as a result and refer to themselves as Ayr'Dal, a term derived from the old elven word for "misfit." Though often used by dark elves and high elves as an insult, the half elves have embraced the word as a symbol of their unique place in the world.

High elves and dark elves view half elves with disdain, as they represent a taint upon the purity of their respective races. Wood elves are somewhat more accepting, and humans simply don't care one way or the other.

Half Elf Traditions

Choose one of these every 10th level up to 80.
Name Effect Duration
Ayr'Dal Adornment +5 Artificing skill (Jeweler) Permanent
Elven Reflexes +5 Agility Permanent
Forest Navigation +5% Movement (out-of-combat) Permanent
Gift of the Faydark +5% Fletching success (Woodworker) Permanent
Hardiness +1.5% max Health & Power Permanent
Misfits Trickery Decrease Threat and -1 hate position Instant, Recast 5 min
Mixed Knowledge +1% Combat Crit and +5 Parry/+1% Spell Crit and +5 Focus Permanent
Piercing Stab Piercing DD, mit debuff 1 min, Recast 1 min
Rebellious Spirit +Mitigation vs Magic damage Permanent
Tend Wounds Out-of-Combat Health Regen, +Str 3 min, Recast 10 min
Innate Abilities
Elven Heritage 1s reduction to gathering and foresting Permanent
Camouflage Stealth 1 min, 3 min recast