Шаблон:ShadowsAACatHeader — различия между версиями

Материал из Энциклопедия EverQuest II
Перейти к: навигация, поиск
Строка 1: Строка 1:
 
<includeonly><!--
 
<includeonly><!--
-->{{#ifeq:{{{tier|}}}|general|Это умения ветки [[:Category:ОД Теней|ОД Теней]], являющиеся общими для всех типов, архетипов и классов.  
+
-->{{#ifeq:{{{tier|}}}|general|Это умения ветки [[:Category:ОД Теней|ОД Теней]], являющиеся общими для всех архетипов, классов и подклассов.  
 
Для этой ветки ОД нет никаких предварительных условий.
 
Для этой ветки ОД нет никаких предварительных условий.
  
Строка 9: Строка 9:
 
* [[:Category:Разведчик - ОД Теней|Разведчик - ОД Теней]]
 
* [[:Category:Разведчик - ОД Теней|Разведчик - ОД Теней]]
 
[[Category:ОД Теней]]|}}<!--
 
[[Category:ОД Теней]]|}}<!--
-->{{#ifeq:{{{tier|}}}|archetype|Это умения ветки [[:Category:ОД Теней|ОД Теней]], являющиеся общими для архетипов и классов типа {{{archetype|BUG}}}.
+
-->{{#ifeq:{{{tier|}}}|archetype|Это умения ветки [[:Category:ОД Теней|ОД Теней]], являющиеся общими для классов и подклассов архетипа {{{archetype|BUG}}}.
  
 
Эта ветка открывается, когда вложено 10 очков в ветку [[:Category:Общие - ОД Теней|Общие - ОД Теней]] и имеется 60 очков ОД, распределенных по другим деревьям.
 
Эта ветка открывается, когда вложено 10 очков в ветку [[:Category:Общие - ОД Теней|Общие - ОД Теней]] и имеется 60 очков ОД, распределенных по другим деревьям.
Строка 29: Строка 29:
 
}}[[Категория:Ветки ОД Теней по архетипам]]
 
}}[[Категория:Ветки ОД Теней по архетипам]]
 
|}}<!--
 
|}}<!--
-->{{#ifeq:{{{tier|}}}|class|Это умения ветки [[:Category:ОД Теней|ОД Теней]], являющиеся общими для классов архетипа {{{class|BUG}}}.
+
-->{{#ifeq:{{{tier|}}}|class|Это умения ветки [[:Category:ОД Теней|ОД Теней]], являющиеся общими для подклассов класса {{{class|BUG}}}.
  
 
Эта ветка открывается, когда вложено 10 очков в ветку [[:Category:{{#switch:{{lc:{{{class}}}}}
 
Эта ветка открывается, когда вложено 10 очков в ветку [[:Category:{{#switch:{{lc:{{{class}}}}}
Строка 85: Строка 85:
 
}}[[Категория:Ветки ОД Теней по классам]]
 
}}[[Категория:Ветки ОД Теней по классам]]
 
|}}<!--
 
|}}<!--
-->{{#ifeq:{{{tier|}}}|subclass|Это умения ветки [[:Category:ОД Теней|ОД Теней]], доступные классу [[:Category:{{#explode:{{PAGENAME}}| |0}}|{{#explode:{{PAGENAME}}| |0}}]]. Различные ветки ОД Теней открываются при разных условиях:  
+
-->{{#ifeq:{{{tier|}}}|subclass|Это умения ветки [[:Category:ОД Теней|ОД Теней]], доступные подклассу [[:Category:{{#explode:{{PAGENAME}}| |0}}|{{#explode:{{PAGENAME}}| |0}}]]. Различные ветки ОД Теней открываются при разных условиях:  
 
*[[:Category:Общие - ОД Теней|Общие]]: Нет условий
 
*[[:Category:Общие - ОД Теней|Общие]]: Нет условий
 
{{#switch:{{lc:{{#explode:{{PAGENAME}}| |0}}}}
 
{{#switch:{{lc:{{#explode:{{PAGENAME}}| |0}}}}

Версия 11:43, 22 июля 2009

This template is used on Shadows AAs pages to standardize their text and ensure proper categorization.

The template accepts the following arguments:

  • teir (REQUIRED): general, archetype, class, or subclass. Tells the template which line type you are calling it on so that it can output the correct text.
  • archetype: Required when teir=archetype. One of fighter, scout, mage, or priest.
  • class: Required when tier=class. One of the 12 classes.

Note that when tier=subclass the page name is used to automatically determine the subclass. That may be used in the future for archetype and class as well, but for now you still need to use the proper arguments during that tier.

This template is used on Shadows AAs pages to standardize their text and ensure proper categorization.

The template accepts the following arguments:

  • teir (REQUIRED): general, archetype, class, or subclass. Tells the template which line type you are calling it on so that it can output the correct text.
  • archetype: Required when teir=archetype. One of fighter, scout, mage, or priest.
  • class: Required when tier=class. One of the 12 classes.

Note that when tier=subclass the page name is used to automatically determine the subclass. That may be used in the future for archetype and class as well, but for now you still need to use the proper arguments during that tier.