Шаблон:AA2Information/doc — различия между версиями

Материал из Энциклопедия EverQuest II
Перейти к: навигация, поиск
м (1 версия)
(Parameters)
Строка 1: Строка 1:
 
==Parameters==
 
==Parameters==
 
;class
 
;class
;subclass: fill in only one of class or subclass, not both
+
;subclass: Заполняйте только, если достижения для одного подкласса, а не для обоих подклассов
  
;altname: If the AA had to be disambig'd, put the ingame name in here, otherwise, leave blank
+
;altname: Если название достижения пересекается с другими названиями в игре и страница носит название отличное от правильного названия ОД впишите тут это название. В других случаях оставьте поле пустым.
;line: the name of the AA "line" found below the AA's name on the hover window
+
;line: Название линейки достижений можно найти под названием самого достижения во всплывающем окне.
;cost: how many points each upgrade costs
+
;cost: сколько стоит каждое улучшение достижения
;max: the max number of upgrades you can buy
+
;max: на сколько максимум можно улучшить данное достижение
;require: what it takes to unlock this, (''L10'' is only for the class "starter" AA)
+
;require: сколько нужно вложить, чтобы можно было изучить данное достижение, (''L10'' is only for the class "starter" AA)
;desc: the text blurb that describes this
+
;desc: описание
;icon: if you have the icon for this, put it here. raw field, do your own <nowiki>[[Image:]]</nowiki>
+
;icon: иконка достижения, do your own <nowiki>[[Image:]]</nowiki>
  
;passive: if this AA is a passive effect (such as +stat), use <code>passive=yes</code>
+
;passive: если это достижение имеет пассивынй эффект (например просто + к характеристикам), пишите <code>passive=yes</code>
:''if <code>passive</code> is set, these below fields will be forced hidden (else, only what you use will show up)''
+
:''если параметр <code>passive</code> указан, то нижеследующие поля будут скрыты (else, only what you use will show up)''
 
;target
 
;target
 
;conc
 
;conc
Строка 29: Строка 29:
 
;effects
 
;effects
  
;title: (optional) for the end of line class AA's that grant titles, put the title here. make your own links. not included on preloads.
+
;title: (необязательный параметр) если за последнее достижение в ветке дается титу, укажите его тут
  
 
==Sample Call==
 
==Sample Call==

Версия 16:46, 6 октября 2008

Parameters

class
subclass
Заполняйте только, если достижения для одного подкласса, а не для обоих подклассов
altname
Если название достижения пересекается с другими названиями в игре и страница носит название отличное от правильного названия ОД впишите тут это название. В других случаях оставьте поле пустым.
line
Название линейки достижений можно найти под названием самого достижения во всплывающем окне.
cost
сколько стоит каждое улучшение достижения
max
на сколько максимум можно улучшить данное достижение
require
сколько нужно вложить, чтобы можно было изучить данное достижение, (L10 is only for the class "starter" AA)
desc
описание
icon
иконка достижения, do your own [[Image:]]
passive
если это достижение имеет пассивынй эффект (например просто + к характеристикам), пишите passive=yes
если параметр passive указан, то нижеследующие поля будут скрыты (else, only what you use will show up)
target
conc
power
health
note: because this field is so rare, we are not adding it to the preloads)
casting
recast
duration
range
radius
maxaoe
hitbonus
resist
effects
title
(необязательный параметр) если за последнее достижение в ветке дается титу, укажите его тут

Sample Call

Active AA (one that you cast or activate, like an attack or toggle buff)

{{AA2Information|
class    = | 
subclass = | <!--Use only class or subclass, not both-->
altname  = | <!--If the AA had to be disambig'd, put the ingame name in here -->
line     = |
cost     = |
max      = |
require  = |
desc     = |
icon     = |
target   = |
conc     = |
power    = |
casting  = |
recast   = |
duration = |
range    = |
radius   = |
maxaoe   = |
hitbonus = |
resist   = |
effects  = |
}}

passive AA's, like +STAT

{{AA2Information|
class    = | 
subclass = | <!--Use only class or subclass, not both-->
altname  = |  <!--If the AA had to be disambig'd, put the ingame name in here -->
line     = |
cost     = |
max      = |
require  = |
desc     = |
icon     = |
passive  = yes|
effects  = |
}}

Parameters

class
subclass
fill in only one of class or subclass, not both
altname
If the AA had to be disambig'd, put the ingame name in here, otherwise, leave blank
line
the name of the AA "line" found below the AA's name on the hover window
cost
how many points each upgrade costs
max
the max number of upgrades you can buy
require
what it takes to unlock this, (L10 is only for the class "starter" AA)
desc
the text blurb that describes this
icon
if you have the icon for this, put it here. raw field, do your own [[Image:]]
passive
if this AA is a passive effect (such as +stat), use passive=yes
if passive is set, these below fields will be forced hidden (else, only what you use will show up)
target
conc
power
health
note: because this field is so rare, we are not adding it to the preloads)
casting
recast
duration
range
radius
maxaoe
hitbonus
resist
effects
title
(optional) for the end of line class AA's that grant titles, put the title here. make your own links. not included on preloads.

Sample Call

Active AA (one that you cast or activate, like an attack or toggle buff)

{{AA2Information|
class    = | 
subclass = | <!--Use only class or subclass, not both-->
altname  = | <!--If the AA had to be disambig'd, put the ingame name in here -->
line     = |
cost     = |
max      = |
require  = |
desc     = |
icon     = |
target   = |
conc     = |
power    = |
casting  = |
recast   = |
duration = |
range    = |
radius   = |
maxaoe   = |
hitbonus = |
resist   = |
effects  = |
}}

passive AA's, like +STAT

{{AA2Information|
class    = | 
subclass = | <!--Use only class or subclass, not both-->
altname  = |  <!--If the AA had to be disambig'd, put the ingame name in here -->
line     = |
cost     = |
max      = |
require  = |
desc     = |
icon     = |
passive  = yes|
effects  = |
}}