Постоянные инстансы — различия между версиями

Материал из Энциклопедия EverQuest II
Перейти к: навигация, поиск
(Новая: '''Постоянный инстанс''' не заканчивает своего существования, когда последний член рейда/группы покида...)
 
 
(не показана 1 промежуточная версия этого же участника)
Строка 7: Строка 7:
 
For example, [[Emerald Halls]] has a persistence of 5-9 days. This means that once you start a run in [[Emerald Halls]], you cannot release and restart [[Emerald Halls]] for 5 days. After 5 days you will have the choice to release the instance or re-enter the copy you already have. You can extend the instance to a max of 9 days, at which time the instance would vanish, kicking out all players currently inside, and you must start over in a new copy of the instance.  
 
For example, [[Emerald Halls]] has a persistence of 5-9 days. This means that once you start a run in [[Emerald Halls]], you cannot release and restart [[Emerald Halls]] for 5 days. After 5 days you will have the choice to release the instance or re-enter the copy you already have. You can extend the instance to a max of 9 days, at which time the instance would vanish, kicking out all players currently inside, and you must start over in a new copy of the instance.  
  
This feature went live with [[LU37]] on July 31, 2007.
+
Ткие инстансы появились в [[LU37]].
<noinclude>[[Category:Terms]]</noinclude>
+
<noinclude>[[Category:Термины]]</noinclude>

Текущая версия на 11:03, 29 сентября 2008

Постоянный инстанс не заканчивает своего существования, когда последний член рейда/группы покидает его. Он остается зарезервированным на несколько дней и любой член первоначальной группы/рейда может снова прийти в инстанс. Инстанс будет в том же виде, в каком он его покинул.

Это значит, что рейд больше не надо заканчивать в одну длинную сессию. Вы можете разбить рейд на несколько отрезков. Это также устраняет проблему перезагрузки сервера во время рейда.

Persistence is shown as a range of days. The minimum value is the same as the Success Lockout. This is the minimum time that must pass before you can release the instance you started and initiate a new instance. The maximum value is the longest period you can extend the instance over.

For example, Emerald Halls has a persistence of 5-9 days. This means that once you start a run in Emerald Halls, you cannot release and restart Emerald Halls for 5 days. After 5 days you will have the choice to release the instance or re-enter the copy you already have. You can extend the instance to a max of 9 days, at which time the instance would vanish, kicking out all players currently inside, and you must start over in a new copy of the instance.

Ткие инстансы появились в LU37.

Постоянный инстанс не заканчивает своего существования, когда последний член рейда/группы покидает его. Он остается зарезервированным на несколько дней и любой член первоначальной группы/рейда может снова прийти в инстанс. Инстанс будет в том же виде, в каком он его покинул.

Это значит, что рейд больше не надо заканчивать в одну длинную сессию. Вы можете разбить рейд на несколько отрезков. Это также устраняет проблему перезагрузки сервера во время рейда.

Persistence is shown as a range of days. The minimum value is the same as the Success Lockout. This is the minimum time that must pass before you can release the instance you started and initiate a new instance. The maximum value is the longest period you can extend the instance over.

For example, Emerald Halls has a persistence of 5-9 days. This means that once you start a run in Emerald Halls, you cannot release and restart Emerald Halls for 5 days. After 5 days you will have the choice to release the instance or re-enter the copy you already have. You can extend the instance to a max of 9 days, at which time the instance would vanish, kicking out all players currently inside, and you must start over in a new copy of the instance.

This feature went live with LU37 on July 31, 2007.