Эрудит (раса персонажей) — различия между версиями

Материал из Энциклопедия EverQuest II
Перейти к: навигация, поиск
(Новая: {{CharacterRaceInformation| city = Freeport<br>Qeynos<br>Gorowyn | district = Scale Yard<br>Graystone Yard<br>Chrykori Village| str = 12| agi =...)
 
Строка 1: Строка 1:
 
{{CharacterRaceInformation|
 
{{CharacterRaceInformation|
  city    = [[Freeport]]<br>[[Qeynos]]<br>[[Gorowyn]] |  
+
  city    = [[Фрипорт]]<br>[[Кейнос]]<br>[[Горовин]] |  
  district = [[Scale Yard]]<br>[[Graystone Yard]]<br>[[Chrykori Village]]|
+
  district = [[Scale Yard]]<br>[[Булыжный двор]]<br>[[Chrykori Village]]|
 
  str      = 12|
 
  str      = 12|
 
  agi      = 18|
 
  agi      = 18|
Строка 23: Строка 23:
 
{| border=1 style="background-color:#f5faff;;border:1px solid #a3bfb1"
 
{| border=1 style="background-color:#f5faff;;border:1px solid #a3bfb1"
 
|- style="background-color:#cee0f2"
 
|- style="background-color:#cee0f2"
! colspan=3 | Choose one of these every 10th level up to 80.
+
! colspan=3 | Выберите одну из традиций каждые 10 ур. вплоть до 80го.
 
|- style="background-color:#cee0f2"
 
|- style="background-color:#cee0f2"
! Name !! Effect || Duration
+
! Название !! Эффект || Длительность
 
|-
 
|-
|Arc of Lightning ||Magic Encounter AoE, DD ||3 min Recast
+
|Дуговой разряд ||Наносит повреждение магией по площади||Мгновенно, повтор 3 мин
 
|-
 
|-
|Casting Fury ||+2% Max Power and Casting Time reduced by +5% ||Passive
+
|Ярость мага ||+2% макс. энергия, +5% скорость применения колдующего ||Постоянно
 
|-
 
|-
|Chemist ||+5 Chemistry ||Passive
+
|Химик ||+5 Химия ||Постоянно
 
|-
 
|-
|Erud's Teachings ||+2% Spell Crit Chance and +5 Disruption ||Passive
+
|Учения Эруда ||+2% крит. повреждения заклинанием, +5 Разрушение ||Постоянно
 
|-
 
|-
|Homeward Bound ||Reduces Call of City spells by 10 min ||Passive
+
|Тяга к дому ||Уменьшает время повторного использования "Зова" на 10 мин ||Постоянно
 
|-
 
|-
|Intellect of the Sage ||+5 INT ||Passive
+
|Интеллект мудреца ||+5 ИНТ ||Постоянно
 
|-
 
|-
|Intellectual Feasting ||+25% to Food Duration ||Passive
+
|Пир духа ||+25% время действия еды||Постоянно
 
|-
 
|-
|Magical Protection ||+3% Magic Resist || Passive
+
|Магическая защита ||+3% защита от повреждений магией||Постоянно
 
|-
 
|-
|Scholarly Pursuit ||+5% Success to Sage Tradeskill Class ||Passive
+
|Погоня за знаниями ||+5% шанс успеха Книжника||Постоянно
 
|-
 
|-
|Ward of Glyphs ||DPS Magic-absorbing rune ||20 sec duration, 5 min recast
+
|Глифы оберега||Защищает колдующего от всех повреждений ||20 сек, повтор 5 мин
 
|- style="background-color:#cee0f2"
 
|- style="background-color:#cee0f2"
! colspan=3 | Innate Abilities
+
! colspan=3 | Врожденные способности
 
|- style="background-color:#cee0f2"
 
|- style="background-color:#cee0f2"
! Name !! Effect || Duration
+
! Название !! Эффект || Длительность
 
|-
 
|-
|Clear Mind || Out-of-Combat Power Regen Bonus|| Passive
+
|Чистый рассудок|| +восстановление энергии вне боя||Постоянно
 
|-
 
|-
|Falling Grace || Slow Fall || Until Cancelled
+
|Грациозное падение ||Замедленное падение, если не на средстве передвижения||До отмены|-
 +
|Ощущение ауры|| Способность видения ауры||2 часа
 
|}
 
|}
  
Please note that Falling Grace does NOT take a concentration point
+
Примечание: Грациозное падение не требует концентрации

Версия 08:52, 7 июня 2008

Описание при выборе расы персонажа в игре
Эрудит Мужчина
Эрудит Женщина
Информация о расе
Стартовые города: Фрипорт
Кейнос
Горовин
Scale Yard
Булыжный двор
Chrykori Village
Параметры
Сила: 12
Ловкость: 18
Выносливость: 15
Интеллект: 30
Мудрость: 25
Сопротивление
Стихии:
Магии: 5
Гибельному: 0

Overview

Though descended from normal Humans, Erudites eschew all ties to their less intellectual ancestry. Disciples of the great mage Erud, they long ago left the shores of Antonica and headed west to the barren coast of Odus. It was here that the city of Erudin was founded as a bastion of intelligence and culture. With high towers built of white marble, Erudin possesses a lofty beauty unsurpassed by any other work of man. Some years after the founding of the City of High Men, a sect of Erudites began practicing the art of necromancy after obtaining the knowledge from the dark elves. Labeled Heretics, these outcasts rebelled against their own people, and a terrible civil war broke out upon Odus. Magical forces took a horrible toll on all involved, and in a final epic battle a great hole was torn into the ground that touched the fringe of the Underfoot itself. Erudites consider all other races to be inferior, and have no qualms about saying so - especially regarding the kerra, who the Erudites see as little more than animals.

Erudite Traditions

Выберите одну из традиций каждые 10 ур. вплоть до 80го.
Название Эффект Длительность
Дуговой разряд Наносит повреждение магией по площади Мгновенно, повтор 3 мин
Ярость мага +2% макс. энергия, +5% скорость применения колдующего Постоянно
Химик +5 Химия Постоянно
Учения Эруда +2% крит. повреждения заклинанием, +5 Разрушение Постоянно
Тяга к дому Уменьшает время повторного использования "Зова" на 10 мин Постоянно
Интеллект мудреца +5 ИНТ Постоянно
Пир духа +25% время действия еды Постоянно
Магическая защита +3% защита от повреждений магией Постоянно
Погоня за знаниями +5% шанс успеха Книжника Постоянно
Глифы оберега Защищает колдующего от всех повреждений 20 сек, повтор 5 мин
Врожденные способности
Название Эффект Длительность
Чистый рассудок +восстановление энергии вне боя Постоянно
Грациозное падение Замедленное падение, если не на средстве передвижения - Ощущение ауры Способность видения ауры 2 часа

Примечание: Грациозное падение не требует концентрации

Описание при выборе расы персонажа в игре
Эрудит Мужчина
Эрудит Женщина
Информация о расе
Стартовые города: Freeport
Qeynos
Gorowyn
Scale Yard
Graystone Yard
Chrykori Village
Параметры
Сила: 12
Ловкость: 18
Выносливость: 15
Интеллект: 30
Мудрость: 25
Сопротивление
Стихии:
Магии: 5
Гибельному: 0

Overview

Though descended from normal Humans, Erudites eschew all ties to their less intellectual ancestry. Disciples of the great mage Erud, they long ago left the shores of Antonica and headed west to the barren coast of Odus. It was here that the city of Erudin was founded as a bastion of intelligence and culture. With high towers built of white marble, Erudin possesses a lofty beauty unsurpassed by any other work of man. Some years after the founding of the City of High Men, a sect of Erudites began practicing the art of necromancy after obtaining the knowledge from the dark elves. Labeled Heretics, these outcasts rebelled against their own people, and a terrible civil war broke out upon Odus. Magical forces took a horrible toll on all involved, and in a final epic battle a great hole was torn into the ground that touched the fringe of the Underfoot itself. Erudites consider all other races to be inferior, and have no qualms about saying so - especially regarding the kerra, who the Erudites see as little more than animals.

Erudite Traditions

Choose one of these every 10th level up to 80.
Name Effect Duration
Arc of Lightning Magic Encounter AoE, DD 3 min Recast
Casting Fury +2% Max Power and Casting Time reduced by +5% Passive
Chemist +5 Chemistry Passive
Erud's Teachings +2% Spell Crit Chance and +5 Disruption Passive
Homeward Bound Reduces Call of City spells by 10 min Passive
Intellect of the Sage +5 INT Passive
Intellectual Feasting +25% to Food Duration Passive
Magical Protection +3% Magic Resist Passive
Scholarly Pursuit +5% Success to Sage Tradeskill Class Passive
Ward of Glyphs DPS Magic-absorbing rune 20 sec duration, 5 min recast
Innate Abilities
Name Effect Duration
Clear Mind Out-of-Combat Power Regen Bonus Passive
Falling Grace Slow Fall Until Cancelled

Please note that Falling Grace does NOT take a concentration point