Письмо продюсера 2009.12.04 — различия между версиями

Материал из Энциклопедия EverQuest II
Перейти к: навигация, поиск
Строка 3: Строка 3:
 
Множество событий происходит сейчас в мире EQII! На днях появится очередное игровое обновление '''Воля Тирана''' и мы безмерно рады этому! С выходом обновления несколько сотен надоевших багов наконец-то покинут игру. Некоторые из них существовали с самого запуска проекта и справиться с ними получилось только сейчас, при подготовке к выходу нового дополнения. В конце концов, это произошло и надоевшие проблемы навсегда уничтожены. Непосредственно новый контент в обновлении несколько меньше, чем обычно, и для этого были свои причины. Во-первых, у нас было меньше времени, чем обычно. Со времени предыдущего обновления прошло всего пара месяцев. Во-вторых, основная часть имеющихся ресурсов уже задействована в подготовке дополнения. Тем не менее, у нас припасено несколько приятных сюрпризов, которые появятся в игре. Это довольно значительные изменения и мы надеемся, что они вам понравятся. Дополнительной информацией мы поделимся в ближайшем будущем.
 
Множество событий происходит сейчас в мире EQII! На днях появится очередное игровое обновление '''Воля Тирана''' и мы безмерно рады этому! С выходом обновления несколько сотен надоевших багов наконец-то покинут игру. Некоторые из них существовали с самого запуска проекта и справиться с ними получилось только сейчас, при подготовке к выходу нового дополнения. В конце концов, это произошло и надоевшие проблемы навсегда уничтожены. Непосредственно новый контент в обновлении несколько меньше, чем обычно, и для этого были свои причины. Во-первых, у нас было меньше времени, чем обычно. Со времени предыдущего обновления прошло всего пара месяцев. Во-вторых, основная часть имеющихся ресурсов уже задействована в подготовке дополнения. Тем не менее, у нас припасено несколько приятных сюрпризов, которые появятся в игре. Это довольно значительные изменения и мы надеемся, что они вам понравятся. Дополнительной информацией мы поделимся в ближайшем будущем.
 
   
 
   
One feature we have been receiving a lot of questions about is the Item Ratings system, which some of you may know as item degradation. I know that since it was announced there has been a great deal of confusion over the system and what it is intended to accomplish. After many internal discussions, and listening to feedback from you, we have decided not to move forward with this system.  We are exploring alternatives that would allow us to continue to grow items and allow your gear to advance in meaningful ways, without giving the impression that you are going backward.
+
Одной из планировавшихся новинок, которая вызвала огромное количество вопросов, была система уменьшения параметров экипировки и оружия. С момента анонса она вызвала неоднозначную реакцию и недопонимание целей, на достижение которых была рассчитана. После множества обсуждений в нашей команде и анализа ваших отзывов, мы решили не продолжать работу в этом направлении. Сейчас мы рассматриваем альтернативные варианты, которые бы позволили добавлять в игру новые улучшенные предметы, но при этом сохранить баланс и не создавать впечатление, что сделан шаг назад.
 
   
 
   
Another long announced and long awaited feature has been the rework on the “fighter revamp”. This is another project that is going to fall by the wayside as we now focus on small changes, rather than sweeping revamps.  Fighters are going to see some love here in the near future, thanks to Xelgad, who is taking on some of the class balance responsibilities.Other classes will be seeing improvements and tweaks as we take a hard look at how each class performs in solo, group and raid play.  Our goal is to make sure every class has a role and will be wanted in groups and raids, as well as being able to successfully solo.
+
Еще одно давно объявленное и ожидаемое изменение касалось ревампа бойцовых классов. аяAnother long announced and long awaited feature has been the rework on the “fighter revamp”. This is another project that is going to fall by the wayside as we now focus on small changes, rather than sweeping revamps.  Fighters are going to see some love here in the near future, thanks to Xelgad, who is taking on some of the class balance responsibilities.Other classes will be seeing improvements and tweaks as we take a hard look at how each class performs in solo, group and raid play.  Our goal is to make sure every class has a role and will be wanted in groups and raids, as well as being able to successfully solo.
 
   
 
   
 
Shader 3.0 work is pretty much complete at this point, with all of the shaders being converted to the new system.  That being said, we will not be releasing it with Will of a Tyrant.  We are not seeing the performance increases that we had hoped so we will continue to optimize and tweak until they provide not only a visual boost, but a performance boost as well.  We do not want to take a step backwards in performance just to make things look shiny.  Currently it looks as though this feature will land with the next game update, on expansion launch day.   
 
Shader 3.0 work is pretty much complete at this point, with all of the shaders being converted to the new system.  That being said, we will not be releasing it with Will of a Tyrant.  We are not seeing the performance increases that we had hoped so we will continue to optimize and tweak until they provide not only a visual boost, but a performance boost as well.  We do not want to take a step backwards in performance just to make things look shiny.  Currently it looks as though this feature will land with the next game update, on expansion launch day.   

Версия 19:50, 5 декабря 2009

Приветствую всех жителей Норрата!

Множество событий происходит сейчас в мире EQII! На днях появится очередное игровое обновление Воля Тирана и мы безмерно рады этому! С выходом обновления несколько сотен надоевших багов наконец-то покинут игру. Некоторые из них существовали с самого запуска проекта и справиться с ними получилось только сейчас, при подготовке к выходу нового дополнения. В конце концов, это произошло и надоевшие проблемы навсегда уничтожены. Непосредственно новый контент в обновлении несколько меньше, чем обычно, и для этого были свои причины. Во-первых, у нас было меньше времени, чем обычно. Со времени предыдущего обновления прошло всего пара месяцев. Во-вторых, основная часть имеющихся ресурсов уже задействована в подготовке дополнения. Тем не менее, у нас припасено несколько приятных сюрпризов, которые появятся в игре. Это довольно значительные изменения и мы надеемся, что они вам понравятся. Дополнительной информацией мы поделимся в ближайшем будущем.

Одной из планировавшихся новинок, которая вызвала огромное количество вопросов, была система уменьшения параметров экипировки и оружия. С момента анонса она вызвала неоднозначную реакцию и недопонимание целей, на достижение которых была рассчитана. После множества обсуждений в нашей команде и анализа ваших отзывов, мы решили не продолжать работу в этом направлении. Сейчас мы рассматриваем альтернативные варианты, которые бы позволили добавлять в игру новые улучшенные предметы, но при этом сохранить баланс и не создавать впечатление, что сделан шаг назад.

Еще одно давно объявленное и ожидаемое изменение касалось ревампа бойцовых классов. аяAnother long announced and long awaited feature has been the rework on the “fighter revamp”. This is another project that is going to fall by the wayside as we now focus on small changes, rather than sweeping revamps. Fighters are going to see some love here in the near future, thanks to Xelgad, who is taking on some of the class balance responsibilities.Other classes will be seeing improvements and tweaks as we take a hard look at how each class performs in solo, group and raid play. Our goal is to make sure every class has a role and will be wanted in groups and raids, as well as being able to successfully solo.

Shader 3.0 work is pretty much complete at this point, with all of the shaders being converted to the new system. That being said, we will not be releasing it with Will of a Tyrant. We are not seeing the performance increases that we had hoped so we will continue to optimize and tweak until they provide not only a visual boost, but a performance boost as well. We do not want to take a step backwards in performance just to make things look shiny. Currently it looks as though this feature will land with the next game update, on expansion launch day.

I know you are all excited about the upcoming expansion, or at least I hope you are. We are very excited as a lot of hard work has gone into making Sentinel’s Fate. We still have a lot to do and the time for release is getting close! So close in fact, that you can now sign up for beta which should begin admitting folks in less than two weeks. You can sign up on the EQII players site, so if you are interested in joining in, make sure you sign up soon.

Lots going on,

See you soon in Norrath and Merry Frostfell.

The EQII Team

Источник

Официальный форум SOE

Перепечатка текста допускается только со ссылкой на данную страницу.

Приветствую всех жителей Норрата!

Множество событий происходит сейчас в мире EQII! На днях появится очередное игровое обновление Воля Тирана и мы безмерно рады этому! С выходом обновления несколько сотен надоевших багов наконец-то покинут игру. Некоторые из них существовали с самого запуска проекта и справиться с ними получилось только сейчас, при подготовке к выходу нового дополнения. В конце концов, это произошло и надоевшие проблемы навсегда уничтожены. Непосредственно новый контент в обновлении несколько меньше, чем обычно, и для этого были свои причины. Во-первых, у нас было меньше времени, чем обычно. Со времени предыдущего обновления прошло всего пара месяцев. Во-вторых, основная часть имеющихся ресурсов уже задействована в подготовке дополнения. Тем не менее, у нас припасено несколько приятных сюрпризов, которые появятся в игре. Это довольно значительные изменения и мы надеемся, что они вам понравятся. Дополнительной информацией мы поделимся в ближайшем будущем.

One feature we have been receiving a lot of questions about is the Item Ratings system, which some of you may know as item degradation. I know that since it was announced there has been a great deal of confusion over the system and what it is intended to accomplish. After many internal discussions, and listening to feedback from you, we have decided not to move forward with this system. We are exploring alternatives that would allow us to continue to grow items and allow your gear to advance in meaningful ways, without giving the impression that you are going backward.

Another long announced and long awaited feature has been the rework on the “fighter revamp”. This is another project that is going to fall by the wayside as we now focus on small changes, rather than sweeping revamps. Fighters are going to see some love here in the near future, thanks to Xelgad, who is taking on some of the class balance responsibilities.Other classes will be seeing improvements and tweaks as we take a hard look at how each class performs in solo, group and raid play. Our goal is to make sure every class has a role and will be wanted in groups and raids, as well as being able to successfully solo.

Shader 3.0 work is pretty much complete at this point, with all of the shaders being converted to the new system. That being said, we will not be releasing it with Will of a Tyrant. We are not seeing the performance increases that we had hoped so we will continue to optimize and tweak until they provide not only a visual boost, but a performance boost as well. We do not want to take a step backwards in performance just to make things look shiny. Currently it looks as though this feature will land with the next game update, on expansion launch day.

I know you are all excited about the upcoming expansion, or at least I hope you are. We are very excited as a lot of hard work has gone into making Sentinel’s Fate. We still have a lot to do and the time for release is getting close! So close in fact, that you can now sign up for beta which should begin admitting folks in less than two weeks. You can sign up on the EQII players site, so if you are interested in joining in, make sure you sign up soon.

Lots going on,

See you soon in Norrath and Merry Frostfell.

The EQII Team

Источник

Официальный форум SOE

Перепечатка текста допускается только со ссылкой на данную страницу.