Просмотр исходного текста страницы Вторичные ремесла

Перейти к: навигация, поиск

У вас нет прав на редактирование этой страницы по следующей причине:

Запрошенное действие могут выполнять только участники из группы «Участники»


Вы можете просмотреть и скопировать исходный текст этой страницы.

Возврат к странице Вторичные ремесла.

Введение

Вторичные ремесла появились с выходом дополнения Echoes of Faydwer. В настоящее время существует два типа вторичных ремесел: Механика и Техномагия.

Как это работает

Вторичные ремесла имеют систему навыков, как обычные ремесла в оригинальном EverQuest. Advancement comes by increasing skill, and recipe books require a certain minimum skill in order to be scribed. There is NO experience system or experience bar for secondary tradeskills. The maximum skill level is determined by the higher of either his or her artisan or adventuring level times five.

By default a person's secondary tradeskill is not declared. A secondary tradeskill can be declared at Artisan Level 10 or Adventure Level 10. A person can only become skilled in one of the two secondary tradeskills. Upon declaring a secondary tradeskill, the artisan gains Skill Points in the selected discipline and can change their decision by talking to the other secondary skill trainer.