Обезьяньи увертки

Материал из Энциклопедия EverQuest II
Версия от 18:10, 11 сентября 2008; Серина (обсуждение | вклад) (Новая: {{AA2Information| class = Борец| subclass = | <!--Use only class or subclass, not both--> altname = | <!--If the AA had to be disambig'd, put the ingame name in here --> line ...)
(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

<AA2Information>

EverQuest II - Информация об очках достижений
АД → АД класса Борец → ветка 'Ловкость'
     
Обезьяньи увертки Ранг (*/8)
1 ед.
Ловкость
Требуется: Амбидекстрия (Ранг 4)
 
Увеличивает защиту сенсея-обезьяны.
 
Пассивное заклинание
 
Эффекты:

Увеличивает защита колдующего на X

</AA2Information>


Эффекты

Эффекты выбранного ОД по рангу
Эффект Ранг 1 Ранг 2 Ранг 3 Ранг 4 Ранг 5 Ранг 6 Ранг 7 Ранг 8
увеличивает защиту на Х 0.6 1.0 1.5 2.0 2.5 3.0 3.5 4.0


Benefit Per Point: +0.125% Avoidance per point spent.

8 Point Effect: +1% Avoidance -- You have a 1% higher chance to avoid being hit by an even level enemy.

Explanation: Each point in Defense increases Avoidance by 0.25% (see Monk Abilities). So with 8 Achievement points in this ability, Defense is raised by 4, which translates to 1% more Avoidance. The in-game Avoidance percentage explanation is that you have that percentage chance to avoid being hit by an even level enemy.

<AA2Information>

EverQuest II - Информация об очках достижений
АД → АД класса Борец → ветка 'Ловкость'
     
Обезьяньи увертки Ранг (*/8)
1 ед.
Ловкость
Требуется: Амбидекстрия (Ранг 4)
 
Увеличивает защиту сенсея-обезьяны.
 
Пассивное заклинание
 
Эффекты:

Увеличивает защита колдующего на X

</AA2Information>


Эффекты

Эффекты выбранного ОД по рангу
Эффект Ранг 1 Ранг 2 Ранг 3 Ранг 4 Ранг 5 Ранг 6 Ранг 7 Ранг 8
увеличивает защиту на Х 0.6 1.0 1.5 2.0 2.5 3.0 3.5 4.0


Benefit Per Point: +0.125% Avoidance per point spent.

8 Point Effect: +1% Avoidance -- You have a 1% higher chance to avoid being hit by an even level enemy.

Explanation: Each point in Defense increases Avoidance by 0.25% (see Monk Abilities). So with 8 Achievement points in this ability, Defense is raised by 4, which translates to 1% more Avoidance. The in-game Avoidance percentage explanation is that you have that percentage chance to avoid being hit by an even level enemy.